Tak mengape. Biarkan :')

Add caption
Kepade followers, dn yg tak dapat jadi followers aku, tapi masih sudi membace entry aku, jutaan terime kasih aku ucapkan. Terime kasih sebab sudi membace kisah-kisah aku, cerite sedih, suke dan duke aku  :) Terime kasih pade yg menjadi kan blog aku sebahagiaan dari semangat korang. Tak banyak perkare yg dapat aku kongsikan. Ade 2-3 bende je yg biase aku cakapkan. Insyaallah, kalau ade sesuatu yang layak di kongsi, aku pasti tulis. Aku meringankan jari aku untuk menaip entry kali ni walaupun sebaknye hati aku, cume tuhan yang tahu. Selame due bulan, hari-hari yg aku lalui penuh dengan seribu macam persoalan. Aku tertanye-tanye, ape punce dan sebab. Siape dan kenape. Aku menjalankan kehidupan harian aku, macam biase. Tak sikit pun aku tunjuk ape yg aku rase sebenarnye . Tak pelah, aku tak nak orang tengok kesedihan aku, sebab aku tahu, Tuhan maha mendengar, maha melihat, maha mengerti. . Aku cukop bersyukur, Tuhan mendengar segale rintihan aku, permintaan aku. Hari ni, bile aku bangun pagi, Dia tunjukkan aku jawapan pade setiap dan segale yg bermain di fikiran aku. Aku dah tahu siape orangnye. Aku dah tengok. Tak pelah. Aku tak salahkan sape-sape. Cume ade beberape perkare dan situasi yg buat aku rase cukup-cukup kecewe :') Tak apelah, kalau aku cume kisah lame. Tak apelah kalau aku bukan sape-sape.  Kenape Tuhan pilih aku untuk rase semue ni, kenape Tuhan temukan aku dengan insan nie, cume Dia ade jawapanye. Ape yg pasti, aku tahu Tuhan dh rancangkan sesuatu buat aku. Aku kene redha. Dan, yang harus pergi sebenarnye, memang aku. Bukan orang lain. Aku cume mampu doakan yg terbaik. *Syukurlah, ade orang jage kau kt sane. Pegi makan, main badminton. Take care. Semunye yg mungkin aku tak dapat buat untuk kau. Doakan yg terbaik untuk aku juge.Terime kasih :')