Biarkan aku :)

Keep calm and be a princess ! HAHA. Princess ke ? Weekk !
Kesakitan, membuat aku berfikir dan terus berfikir :)

Aku tak bahagie, tapi aku gembire. Aku tak bercinte, tapi penulisan aku berkasih sayang  :)
Jangan terlalu asyik mengejar yang sempurne sampai kite tak perasan orang yg sentiase bersame kite, mule menjauh :) Jangan suke main2kan perasaan orang lain. Nanti orang akan main-mainkan perasaan kite balik, malah lebih teruk. HEHE. Suke ayat ni. Aku tak cantik, tak reti bergaye, tak pandai make up, itu tak reti, ini tak reti. Tapi selalu aku bayangkan kalau bahagie tu milik aku lepas ni, aku akan cube untuk jadi yang terbaik :) Insyaallah. Berangan nk ade orang cakap kt aku " tak pelah klu awak tak cantik kt mate orang lain, tp cantik kt mate saye" HAHA. Cehh, tinggi sangat angan-angan aku tuh. Gedik ! Kepade yang berkenaan, aku nk maaf sebab aku belum boleh :) Carilah yg lain. Bukan aku sombong, tapi aku cume mahu menjadi aku. Aku masih sayang kenangan-kenangan tu, walaupn kehadirannye cume bersifat sementare. Biarkan aku sendiri. Aku gembire begini :)