Istanbul aku datang :)

Add caption
Aku baru lepas tengok movie, istanbul aku datang. Awesome movie! Lepas tengok movie nie, rase nk jerit kuat2. Walaupn, jalan cerite yg agak berbeze, tapi ape yg Dian rase, same je macam ape yg aku rase. Kene tipu ! Ya Allah, kau kuatkanlah diri aku untuk terime semue ujian yang kau beri ni. Memang saat ni, aku rase, akulah insan paling bodoh kat dunie nie. Tp kalau semue ni tak jadi, aku tak tahu dan aku tak sedar, yang betape bodohnye aku sebab senang sangat kene tipu, dan aku cukop, aku tertarik dengan dialog Beto dalam cite ni. Aku tak bodoh. Sebab orang bodoh tak akan bergantung pade diri sendiri macam ape yg aku lalui hari ni, dan setiap hari, , kalau orang bodoh, tak boleh cari duit sendiri, dan boleh dapat semue yang die nak dengan berdikari sendiri. Tapi hakikatnye yang aku rasekan, aku tetap kene tipu. Dengan orang yang paling aku sayang  pulak tuh ! Beto cakap lagi, ramai  orang yg kene tipu, tapi tak semestinye die bodoh. Cume, kite senang percaye dengan kejujuran orang terutame dengan orang yang kite sayang. Siape yang boleh jamin diri kite akan selamat. Orang yg kuat pendirian pun boleh kene tipu.  Tapi aku tak akan berpatah balik untuk orng yg same. Kalau aku berpatah balik, samelah macam aku bace buku cerite yang same, dan kesudahannye, dh pun aku tahu. Betul, lelaki yang baik, tak akan sekali2 bukak ruang untuk orang lain, tak akan senang berubah, tak akan senang melukekan, merpermainkan, watever la. Dan aku nk cakap lagi, yang aku benci kau. Sangat2 ! Aku betul betul benci kau ! *sigh*.  Lepas tengok cite nie, terus rase mcm nk g Istanbol ngn Fiza :)  HAHA ^^