Buah Fikiran aku yg pasti :)

Sometimes, u just have to smile :)
Aku, dalam perjalanan yang masih panjang, bermusafir di usie mude. Beristiqamah dengan taksub, Aku jugak sekerdip Nur Muhammad, seperti kau dan die. Aibmu adelah aibku, Rahsie mu adelah rahsieku. Terjadi apebile kau makrifat akan dirimu. HAHA. Ni baru mukaddimah je. Amacam ? Boleh jadi penulis ? Acehhh ! *Gedik* Rasenye, dh lame aku tak menulis. Memang ye. Kalau setakat penulisan biase, meluah rase, aku tak panggil itu penulisan. Itu sekadar melepas batuk di tangge . HAHA. Alhamdulillah, aku sihat, masih mampu berkomunikasi dengan orang lain, idea agak mencurah, rezeki pun murah :) Jujurnye, tak ade perkare lagi yang nak aku katekan. Aku bosan, ramai sangat yang nk menjadi hakim dan jurii. Kini, yg ade pade aku, hanye sise kemarahan dari kegagalan yang sudah dan emosi aku yang naik turun macam bola sepak Malaysia yg tak konsisten. Tak apelah. Aku bukan minat bola sangat pun. Saje aku petik mcm tu. HAHA. Aku tak bahagie, tapi aku gembire. Aku tak bercinte, tapi penulisan aku berkasih. Banyak yg aku cite-citekan, segalenye masih dalam usehe aku, Kadang-kadang, kenyataan yg terlalu garang, membuatkan segale fantasy aku takut untuk menjadi benar. Tapi aku yakin dengan janji Allah. Ape ganjarannye untuk orang yg sentiase berusehe, Insyaallah aku tak akan putus ase. Aku tak berniat membenci sesiape. Tapi kadang-kadang, kasih sayang perlu kebencian supaye manusie tahu ape itu penghargaan. Aku tak salahkan sape2 kalau aku di ganti dengan yg lain sebab lelaki perlu perempuan, supaye makhluk boleh beranak penak, Dan aku tak akn sekali2 pentingkan kebendaan sebab yg kaye perlu yg miskin supaye manusie tahu ape itu martabat :) Ye, mugkin aku gagal dalam berkasih sayang, tapi aku belum gagal dalam mengejar kejayaan . Insyaallah. Tulisan nie adelah yg sejujurnye. Aku cume gune 30% fikiran, selebihnye, adelah rase dan luahan :)  P/S=> Ya Allah, thanks for the thoughts, for the good and bad, ups and downs. for sanity and insanity, for black and white, for islam and the rest of the religions, for the peace and war, for adam and hawa, for angles and devil, for heaven and hell. Last but not least. Thank you for this faith :) Aku tetap dan masih " the missing piece" dalam sebuah puzzle yang tak lengkap ~ Abadi Awadah ~