Sebab kau kawan baik aku :)

Saye sayang fiza :)

Hi korang ! Yeaahhh, dapat update. Hari ni, balik awal. Alhamdulillah, tadi dapat 7 form . Rezeki time hujan . Bersyukur sangat ya Allah :) Syokknyee bile dapat baring kt tilam aku yg empuk time2 hujan gini, cume tuhan je yang tahu. HAHA. Bile dh balik umah, segale macam penyakit malas ade. Malas nk mandi, kemas bilik, solat. Haaa, tu la die. Nak tido je. Tak pn 24jam ngadap lappy . Tapi, aku meringankan jugek kaki ni, untuk jalan kn tanggung jawab aku tuh. Aceh. HAHA. 

Okeh, berbalik pade tajuk entry aku kali ni. Yes, yes yes yes ! HAHA. Seronoknye tak terkire bile sekarang ni, hari2 dapat bersame satu2 nye bff aku dari skolah men. Nurhafizah Binti Jamal . Kawan baik yg macam mane ? Kawan baik yang kalau die takde, aku tak tawu macam mane keadaan aku ari nih :) Sebab die kawan baik yg baik la kan . HAHA. Sekarang nih, die la tempat aku meluah segale yg terpendam. Tempat aku gelak kuat2, tempat aku senyumm lebar2, tempat aku nanges teresak-esak, tempat aku marah teruk-teruk, tempat aku buat mukew hodoh aku tuh, tempat aku manje2 gittew. HAHA. Yeahhh ! hidup menjadi2 sejak Fiza kembali :)

Sebab kau tak pernah berkire ngn aku dalam ape je, aku tak cari orang lain tok belanje n habiskan duit aku, aku cari kau je. HAHA. Sebab kau kawan yg paling hebat, waktu aku rase akulah manusie yg palaing bengang plus perangai macam batak, aku tak cari orang lain untuk transfer aku punye kebanggaan tuh. Aku cari kau je. HAHA. Sebab kau kawan yg paling suportive, waktu aku bgtahu orang pasal cite2 aku n sume akan wat muke mcm nk ejek aku je, HAHA, aku tak cari orang lain, aku cari kau je. Sebab kau kawan luar dan dalam, zahir dan batin,  waktu ade orang kutuk2 n sibok nk amek tahu pasal hidup aku, stalker aku, aku tak cari orang lain. Aku cari kau je. Sebab kau kawan yg mak aku kenal, mase dulu2 waktu skol, klu nk pegi mane2 mak aku tak bg, aku akn cakap 'Piza pn pegi' . Terus mak aku kasik . AHA.

Dan sebab kau kawan baik aku, Gadoh macam mane pn, aku tak boleh nk gadoh lame2 ngn kau. HAHA, buat la muke masam masam mane pn, 10 minit je paling lame. Yang last sekali, sebab aku sayang kau, aku akn buatkan maggie special ayam ngn air teh o panas tok kau, bile kau mintak aku masakkan . HAHA. Semoge persahabatan ni, kekal ke akhir hayat. Amin :)


~ Abadi Awadah ~