Mereke Pengubat Duke :)

Selamat pagi u olls :) Jam dh menunjukkan pukul 1.55pagi. Sebenarnye, aku baru bagun tido. HAHA. Lepas  magrib td, update entry kejap. Ingat nk sambung tengok drama, tapi terlelap. Pesan kt Piza kalau aku tetidur, tolong kejutkan aku pukul 12. Hurmmm, die syok sangat ngdap cite korea agaknye, langsung lupe nk kejut aku. Sekali terjage pukul 1. Hamek kau. HAHA. Menggelabah aku bagun gosok gigi, cuci muke, solat isyak. Sekarang ni, mate aku memang membuntang la. Memang tak leh tido r. HAHA.  Okeh, sebenarnye dh lame nk update entry yg ni. Sejak hangout ngn dierang lagi mase balik raye ari tuh. Cume sekarang tengah banyak idea. So, aku pilih malam ni tok buat entry pasal ni :) Orang kate, kalau kite tengah bersedih, tengah kecewe ke, jiwe kacau segale la konon, tak baik ikutkan sangat perasaan tuh. Dan aku rase bertuah sangat, sebab Tuhan bg aku kekuatan tok buat macam tak ade ape2 berlaku padehal dalam hati . HAHA, Tuhan maha menegtahui. Dan aku tak akn sie2kan pengubat kedukaan yg Tuhan bg kat aku iaitu sahabat2 aku :)



Sesampainye aku di kampung, HAHA. Memang huru hare la malam raye tuh. Kebetulan, mak, abah n adik2 yg lain, nk ke JB n aku sensorang terkontang kanting kejap. So, aku mengambil keputusan tok bersosial dgn cik2 kiah + mak jemah yg selalu menjadi pembakar semangat aku. HEHE. Yeahh, malam tu tempat huru hare yg menjadi pilihan kiteorang, semestinye karoke. Walaupn suare aku macam katak bawah tempurung plus picing lari segale, peduli hape aku. Abah aku, klu dengar aku nyanyi, die ckap " kau tiup trompet jew la along" HAHA. Mau tak kecik ati aku. Tapi, dalam karoke tuh, cume kite bertige aje la seh. Gasak la. Nyanyi aje .  Kat giant pn giant la. Tu je yg aku tawu kt Muar nih . HAAA ~

Mak Jemah pakai baju suparman. AHA :)

Dhiya :)
Shua & Dhiya yg awesome :)
Kalau time karoke, aku suke Shua nyanyi lagu Ziana Zain . HAHA. Kalau die yg nyanyi, felling aku lain siket sebab suare die best :) Lepas tuh, gasak die suruh aku n Dhiya nyanyi lagu samar bayangan. nak suruh tekak kiterorang tercabut agaknye. Malam tuh, rasmi kerete Dhiya. Terjerit pekik dalam kerete plus gelak2 tak ingat hape. HAHA. Yuhuuuu. Best2. Kerete aku bila la nk bg dierang rasmi. tak sabar. Tunggu eh korang. Nanti aku bawak jalan jauh siket. *wink wink* :)  Kalau jumpe Dhiya, suke tengok die ngn En. Boyfriend die tuh. Suwiddd gile kot. Untungla cik Dhiya, adew yg sayang . Hope hubungan korang kekal ke akhir hayat okeh. Aku bersyukur, kagum n sume la perasaan yg best2 sangat sebab Tuhan bg aku sahabat2 yg baik n memahami mcm dierang ni . Sejak aku kenal dierang ni lah, segale kemurungan yg bersarang dalam jiwe aku ni lenyap. Haaa . Dan aku berbangge pade diri sendiri, sekurang2nye aku tak cari yg tak elok saat aku berduke or kecewe. Satu renungan, buat kite suke, satu percakapan buat kite rindu, satu perbuatan buat kite gembire, dan 1 persahabatan buat kite bahagie. Bile ramai yang datang dan pergi dalam hidup kite, ade satu yg tetap di sisi kite, itulah sahabat  :) kalau tak de korang, tak de aku yg sekarang nih . Terime kasih korang ! Aku sayanggg korang ketat2 la beb !


~ Abadi Awadah ~