Biarkan die :)

Nurul kepade nurul :)

Assalamualaikum pembuke bicare. Yang lame aku lupekan, yang lame aku tinggalkan. Yang lame tak aku fikirkan. HAHA . Rase bersalah kt diri sendiri, janji nk update, tp dh ber date-date, tak up-up. Ni la masalah aku, manusie, suke berdalih, mengelak, mengelat dan sebagainye. HAHA.  Hari ni, aku kembali meluangkan mase dn fikiran di sini :) Alhamdulillah, keje ok, sales pun tak putus, sihat tubuh badan, boleh senyum lagi, bole jalan2, boleh makan, minum, bernafas, terkinje2. Terime kaseh tuhan :) * yang terkinje-kinje tuh aku tak buat, fiza je buat* HAHA, Jgn bgtahu fiza tau aku ngumpat die :p Alhamdulillah, td on fb, sorang lagi hambe Allah bagitahu yg die suke bace penulisan aku, entry aku. Die mengikuti blog aku. Terime kasih :)

Manusie boleh berubah, manusie senang berubah. Kadang2, fikiran kite selalu baru. Orang yg tengah marah, hatinye boleh rede. Orang bute kadang2, lebih celik. Orang yg kite benci kdang2 boleh jadi orng yang amat kite sayang. Orang yg kite sayang kdang2 boleh jadi orang yg kite paling kite benci. Orang yg kuat kdang2 boleh jadi lemah, boleh jadi penat. Jadi, aku rasekan cukup la sampai sini . Cukupla. Aku tak pernah menyerah, tapi orang yg tak mampu nk berjuang lagi. Maafkan aku kalau yang bersalah. Aku akan diam. Aku dah letih. Maafkan aku sebab aku bukan yg sempurne. Aku manusie, kadang2 aku jugak lari dari pendiriaan. 

Bile matehari semakin rebah, bile hari dan waktu semakin tak berdaye,  maka biarkanlah die pergi :) Aku manusie biase, bukan mencari yg sempurne. cukup la sekadar buat aku rase diri aku sempurne untuk mereke dn mereke. Aku tak punye ape. Cume kasih sayang yg dapat aku kongsikan. Still pengang prinsip, kalau redha dengan sesuatu yg mengecewekan, Allah akn gaanti dengan yg lebih indah. Insyaallah. Jangan di halang lagi perjalanan hidup aku sebagaimane, aku tak pernah menghalang perjalanan hidup sepe2 :) Mungkin lepas ni, aku jugak perlu belajar untuk hidup dengan jiwe yang lain. Maafkan aku, kalau aku menyinggung.  Aku harap penulisan ni, sampai ke setiap hati dan menjadi penawar untuk aku dn juge kalian di waktu gering . Insyaallah . Aku menulis dengan jiwe dan fikiran yg neutral :)



~ Abadi Awadah ~