Itulah Aku :)

HAHAHA !
Aku atau name sebenarku, Nurul Nadrah Binti Mohzafar, di lahirkan pade 2 Jun 1988. Aku seorang gadis yg di lahirkan pade bulan Jun dan berbintang gemini. HAHA. Aku tak tahu la betul ke tak, tapi ni adelah sebahagian dari sikap aku mengikut kate Dato Hj Fadzillah Come To Me ! Selami jiwe, selami akal, selamber lah kau. HAHA. Tak de la. Tu johan yg kate. Sebenarnye, ni la antare sifat aku mengikut kajian Dato Fadzilah Kamsah. 1 ) Aku seorang yang banyak berahsie.  2 ) Agak pendiam kecuali di rangsang. 3) Ade harge dan maruah diri 4) Tak suke menyusahkan orang lain, tapi tak marah apebile di susahkan. 5) Mudah di pujuk dan bercakap lurus. 6) Sangat menjage hati orang lain 7) Adakalanya peramah. 8) Emosi sangat mendalam dan mudah terluka hatinya. 9) Berjiwa sentimental. 10) Jarang berdendam. 11) Mudah memaafkan tapi sukar melupakan. 12) Tidak suka melayan benda remeh temeh. 13) Sangat peka, mengambil berat dan penyayang 14) Layanan yang serupa terhadap semua orang 15) Tinggi daya simpati. 16) Pemerhatian yg tajam. 17) Mudah belajar,rajin dan berwawasan 18) Mudah tertawan kerana sikap baik. 19) Bersikap sensitif. 20) Otaknya aktiv dan sentiasa berfikir. 21) Sukar melakukan sesuatu dengan segera. 22) Bersikap suka menangguh-nangguh. 23) Memilih dan mahukan yang terbaik. 24) Cepat marah, tapi cepat sejuk. 25) pandai mempamerkan sikap. 26) mudah kene selseme. 27) Lambat nk sembuh hatinya apabila terluka. 28) Kedegilan yang tidak terkawal. 29) Suka barangan berjenama. 30) Setia pada pasangan :) okeh, ni la sifat-sifat aku Dato Fazillah Kamsah kate. Tapi aku rase macam semunye betul. HAHA. Sape yg tak suke atau ade yg terase hati dengn perangai aku ni, mintak maaf la banyak2 ye. Terime kasih yg masih mahu manjadi kawan aku n bersabar dengan sikap aku.  Aku tak sdar kadang-kadang. Apepn, aku sayang kawan-kawan aku :) *Kalau aku mati nanti, jgn nk tengok n nangis-nangis segale depan jenazah aku sebab mase tuh,tangan aku dh tak boleh nk lapkan air mate korang* :)