Cik Tedd aku :)

Cik Tedd :)
Asslamualaikum semue :) Macam mane today ? Semuenye oke ?Ape yg di rancang berjalan lancar? Kalau ye, Alhamdulillah. Di sebabkan cuace yg tak menentu sekarang ni, kejap ujan, kejap panas, aku slah sorang yg menjadi mangse keadaan cuace. HAHA. Demam owh demam. Nasib baik tak semput. Sampai melake malam td dh rase tak sedap badan. Lepas tuh td kat tempat keje ade orang belanje cool blog favorite aku. HAHA. Ape lagi, makin menjadi la. Tapi tak pe lah. Kalau still tak oke, esok tak payah keje okeh ! Demam, bukan tajuk entry aku untuk kali nie. Tak de ape pn sebenarnye. Cume aku jer yg rase nk pot pet pot pet. Macam dh lame je tak membebel. Nk bebel kt bf, bf pun tak ade. HAHA. Aku menjalan kan kehidupan macam biase. Walaupn ade yg berubah dalam hidup aku sekarang ni :) Alhamdulillah, aku semakin redha dan pasrah dengan takdir. Tipulah kalau aku tak rase sedih, tak rase sunyi, tapi semue tu berjaye aku tepis. Bukan tak de yg call, ajak bergayut, nk kaple, jd pengganti, nk hilangkan rase sunyi. Tapi, hati aku belum terbukak untuk semue tu. Banyak lagi care lain yg aku boleh buat untuk lawan semuenye. Maafkan aku. Bukan aku sombong. Aku cume jual mahal. HAHA. Acececeh ! Aku ade Cik Tedd. Ari2 aku cakap ngn cik tedd. Walaupun, kadang2 hati aku sakit tengok cik tedd, walaupn kadang2 aku simpan cik tedd dalam almari, tapi Fiza kate cik tedd tak salah. So, aku buat keputusan tok bawak cik tedd walau kemane je aku pegi. Betul cakap Fiza.. Cik Tedd tak salah. Korang tengok cite Adam Hawe tak ? Yang tengah famers kt astro sekarang. Aaron Aziz berlakon tuh. HAHA. Ingat Ain Hawani je ke dapat cik tedd ? AKu pn dapat tau ! :p Walaupn Ain benci kt Adam, tapi die tetap bawak cik tedd yg Adam bg kemane je die pegi. So, aku pn dh wat keputusan tok jadi macam Ain. Tapi kisah aku lain sikit. Adam tetap cari Ain dan tunggu Ain terime die semule. Tapi aku? Mungkin hati aku tak selembut hati Ain Hawani kot  HAHA. Tunggu je la yg datang meminang . Aku dh serah kan sume keputusan kt mak. Acehh. Ni la jadinye kalau banyak sangat tengok drama. Insyaallah, tugas aku sebagai sales supervisor kat my broadaband akan berakhr hujung tahun ni.Alhamdulillah. Ade sebulan lebih jer lagi . Lepas ni ? HAHA, tunggu entry seterusnye, ape jd kat aku nanti ye :) *tak sabarnye nk tunggu next month* :)