When I'm Hungry :D

So yummmeh !
Ni aku masak sendiri. HAHA :p
Aku suke gile-gile punye suke makan bende ni. Boleh tk kalau hantaran nanti aku suh laki aku bg ni banyak-bnyak ? hahaha !
Time ade kt kampung nie memang tak boleh nk diet la kan. HAHA. Pagi-pagi sebelum start event, p cari lontong dulu. Kt melake susahnye nk cari yg sedap macam kt muar. 3 hari kt kampung, 3 hari jugek la dok melantak lontong ni sarapan pagi. Sedap tuh. Lagi-lagi ade telur rebus n sambal tumis . Ni memang salah satu favorite aku n Fiza ! Tapi, lagi power kalau mak aku yg masak. Tak nak susahkan mak sebenarnye. Bukan ape, mak aku tuh pantang aku sebut nk makan ape, nanti susah2 die wat untuk aku.. Cian die. Tu yg cari sendiri. Di sebabkan ari ni dh last event, n hujan lebat tak berhenti, aku buat keputusan untuk kerje separuh hari. HAHA. Sebab aku teringin pulak nk makan ikan sambal. Kebetulan, lokasi aku mase tuh kt bukit gambir, so kiteorangg merayap jap kt pasar tani cari ikan. Pastuh balik umah n masak2 pulak kt umah. Ikan sambal kt atas tuh, siyes aku yg masak. Tipu ? Laa, betul la. Tak caye tanye mak, tanye fiza.  Mak n fiza  kate, sedap. Sambal jer yg aku reti masak. Nanti kawen aje aku bagi laki aku makan sambal jer biar berak-berak laki aku. HAHA :p . Okeh, lagi satu aku tak tawu la kenape sejak due menjak ni mulut aku asyik nk ngunyah je. Sampaikan dalam beg aku tuh, tak tinggal biskut magic butter Jack N Jill. Sedap gile kot. Ni mmg favrite aku gile2 punye. Makan ni je siang malam pn tak pe.  Malam ni, nk balik melake dah. Tak bestnye :'(  Okeh la peeps, nk packing barang dulu, mandi-mandi eh. Nanti ade mase aku update lagi ! *Cepatlah mase berlalu, tak sabar nk tunggu next month :)*