Kesakitan hari ke 3 :')


Melawan kesepian. Aku mule mengukir senyuman bile dapat bersame satu2nye sahabat baik aku sejak zaman persekolahan lagi. Nurhafiza. Hari ni, hari pertame aku trainning Fiza. Fiza oke. Cume sakit kepale mybe x cukup tido. Hati semakin lege bile dapat meluah. Fiza memahami. Tak menyokong tindakan aku, tak juge meghalang. Katenye, Istikharah la. Mintak petunjuk. Aku termenung sekejap dengar jawapan dari Fiza. Betul, itulah care yang terbaik. Aku meringankan kaki, buat kerje seperti biase, mencari semangat baru untuk meneruskan perjalanan hidup aku. Aku baru saje siap packing barang untuk ke Kuantan. Kerjaye yg tak seberape, namun sentiase cukup buat aku juge seakan2 memahami keadaan dan situasi aku. Aku sayang kerjaye aku. Atas ape yg orang dh buat pade hidup aku, Alhamdulillah, rezeki aku semakin murah.

Heading to Kuantan
Maafkan aku Tuhan, kekecewaan selalu membuat aku rase, takdir kadang-kadang tak adil. Sampai aku lupe, Kau maha mengetahui. Aku selalu meninggalkan Kau, tapi Kau tak pernah meninggalkan aku. Aku akan akan kembali ke sisi Kau, meniti hari2 bakal aku lalui, sehingge tibe hari dan waktu, aku di jemput Engkau. Insyaallah :') * Melake, I'm leaving u soo longg n I will miss u :)