Kesakitan hari ke 2 :'(

Hari kedue . Peritnye, sakitnye, cume yg mengalami saje yg tahu. Orang pandai ckap 'lupekan', 'lupekan', lupekan'. Tapi sakitnye, aku yg menanggung. Aku cube melupekan segalenye, dengan perasaan yg cume Tuhan saje yg tahu. Bertemankan sahabat baik aku, Shua. Shua datang dari Jb semate2 untuk aku. Die la satunye yg pantas tawu hati dan perasaan aku saat ni. Sepanjang mase bersame, buat aku lalai dn lupe sekejap segale yg bersarang dalam hati aku saat ni. Shua buat aku tersenyum  walaupun cume sekejap.Pantai, tempat yg jarang sekali aku nk pegi. tapi segale kekecewaan aku, membawe aku teringin ke tempat tu. Puas aku renung pantai tu. Aku perhatikan setiap ombak yg menghempas seakan serupe dgn ape yg bersarang dalam hati aku. Lagu2 sedih yg berkumandang seakan2 memerli aku. Ya Allah, peritnye aku rase. Kenape Allah pilih aku ? Aku juge cube jadi yg terbaik. Tapi aku gagal. Ape salah aku ?


Aku cube elakkan segale kehambaran, tapi aku gagal . Ape lagi daye yg aku ade ? Cukup buat orang tahu,  Separuh semangat aku pergi. Segale sifat riang aku hilang. Aku jadi lebih pendiam. Ye tuhan beri aku pelangi. Tapi aku lupe, pelangi tak pernah kekal . Munculnye cume sekejap. Takdir kadang2 tak adil :'(