Kesakitan hari ke-4

Alhamdulillah, selamat sampai Pahang Darul Makmur. Penat sgt. Baru sampai homestay yg sangat2 selese. Cuci muke, mandi, solat n terus merebahkn diri kt katil y empuk ni. Semue brjalan lancar. Masih bertemankan fiza yg dh berdengkur kt sebelah aku ni. Terpancar keletihan kt muke fiza. Cian die. Alhamdulillah, rezeki ade je kat mane2. Aku masih cube mencari kekuatan untk truskn hdup aku. Tak pernah dan tak kan brhenti walupn aku sememangnye dh tak mampu lg. Terlalu letih sgt. Kenangan2 sentiase mengganggu buah fikiran aku. Aku cube menepis segalenye. Pepatah ade mengatekan, cinte memerlukan pengorbanan. Dan aku dapat rasekan pepatah itu ade kebenarannye. Walaupun kesakitanye, hanye tuhan yang tahu. Aku percaye, penawarnye juge hanye Dia maha mengetahui. Perasaan ni, bukan aku y mintak. Tuhan y anugerahkan. Dan aku sangat hargai. Ianye cukup indah. Biarlah aku simpan anugerah ini sampai hari aku di jemputNya. Insyaallah. Terime kasih followers. Byk yg bg semangat. Teruskan membace entry aku ye. Gud nite. P/s : sory,xdapat upload pic untk entry kali ni. Tggu aku balek melake eh. Hehe. ;-)