Andai Itu Takdirnye :')

Beberape hari sebelum di rempuh mat rempit. HAHA


Selepas di rempuh mat rempit. heee :')

Assalamualaikum pade semue yg tengah bace entry aku . Pade stalker2. Haha, sape ? HAAA, korang la yg tengah bace tuh. HEHE. Gurau aje. Jangan berkecik ati  ye.  Ape khabar semue ? Aku harap semue baik2 aje. Tak seperti aku, yg baru lepas exsident :). Due hari kot aku tido tak bangun2. Sekarang dh susah nk tido . HAHA. Malas nk cite pasal kejadian tu kt entry aku, nnt ade yg banyak tanye. Okeh, berbalik pade tajuk entry aku, aku teruskan kehidupan aku macam biase.Kadang2 bile aku fikir balik, cerite dan kisah2 aku tak ubah mcam salah satu drama, cerekarama yg aku penah tengok. Bezenye, segale dialog dalam drama telah di tulis oleh penulis skrip,manekale realiti yg aku alami di tulis yg Maha Pencipte. Dan hakikatnye, ini adelah realiti.  Walaupn hari2 yg aku lalui tu, sukarnye cume Tuhan yang tahu. Aku yakin tuhan tahu yang aku tengah bersabar dengan segale dugaan yg Dia bg ni .Kenape Tuhan buat begini pade hidup aku, cume Dia saje yg tahu jawapannye. Aku sebagai manusie yg kerdil ni, hanye mampu berserah. Aku cube terime segale ketentuan walaupun payahnye cume Dia juge yg tahu. Puas aku berfikir, cari jawapan pade setiap persoalan yg bermain2 di fikiran aku, sampailah satu kate2 yg timbul di benak fikiran aku, sekuat mane pn aku melawan takdir, tp andai dh tertulis itu takdirnye untuk aku, make aku kene terime. Air mate aku dh penat mengalir untuk alasan yang same. Untuk semue orang yang buat aku rase macam ni, terime kasih untuk segale2nye :')
Untuk orang yg pernah berjanji pade aku, terime kasih untuk janji2 itu :') Untuk segale kasih sayang, terime kasih :') Untuk segale pengorbanan, terime kasih juge . terime kasih juge sebab pernah membahagiekan.  ) Mungkin aku di uji begini sebab Tuhan rindukan rintihan aku padeNYA. Aku selalu lalai dn kurang mengingatiNYA. Jadi, Dia bg ujian nie, supaye aku dekat padeNYA. Segale yg tercipte di dunie ni cume bersifat sementare. Tak ade yg kekal, tak ade yg pasti :)



~ Abadi Awadah ~