Kote Bahru, Kelantan :)

Assalamualaikum, ape khabar korang ? Amboi, baru tinggal sekejap, dh bayak sawang. HAHA. Ade yang rindu aku tak ? Acececeh . Huarggggh, penat tak hilang lagi. Walaupn bukan aku yg drive. Ceh.. Okeh, menaip sambil makan keropok lekor made in Kelantan. Sedap ! Untuk entry kali nie, just nk update pasal majlis wedding Nana n Faiz, kat Kote Bahru Kelantan sekaligus ape yg aku sempat buat kat sane :) 
Aku, Helmi dengan Faiz bertolak dari Melake, Khamis malam jumaat. Lewat jugak bertolak sebab kiteorang singgah Negeri Sembilan dulu. Dari Negeri Sembilan kire2 pukul 2pagi baru bertolak ke Kelantan n selamat sampai Kote Bahru kire2 jam 12.30 tgh hari, hari jumaat. Sampai Kote Bahru, aku stay kt rumah Nana. Faiz n Helmi pulak, di sediekan homestay. So, aku tak dapat la bergambar sangat dengan cik Bf sebab, die ikut sebelah lelaki :) Dengan keadaan yg agak busy, ni je sebahagiaan pic yg aku dapat ambik.

Awesome !

Pagi sabtu, 23.3.2013

Faiz tengah berdebar. HUHU

Teman ^_^

Pengapit ambik berkat, konon2. HAHA :p

cantik kn die ? :)

Outdoor ^_^


Outdoor ^_^
Malam sabtu tu, lepas selesai majlis, dieorang bawak aku n Cik Boyfirend pegi jalan2 kt wakaf Cek Yeh. Best sangat. Sempat shopping2 barang2 yg tak de kat melake. HAHA. Tak cukop tangan kalau bab shopping :)


Wakaf Che Yeh


cik bf, melayankan. HAHA
^_^
Buah celagi 

tak muat tangan. HAHA.

Sotong bakar. Sedap :)

lagi melayankan. HAHA
Okey guys, ni je yg sempat aku kongsikan ye. Ade bayak lagi, tp penat nk upload. Seronok sangat Kelantan. Orang2 nye peramah, sampai aku n Helmi teringat2. Nanti ade rezeki, kiteorang nk datang jenjalan lagi. Alhamdulillah, majlis pun berjalan lancar. Kepade cik Nana, n suami..semoge bahagie ke akhir hayat ye . Amin :)