Samar Bayangan

Okeh, bff aku Nuyul Nasyua nyanyi lagu nie kat karoke ari tuh, terus aku terpikat gile2. Lagi2 bile die yang nyanyi. HAHA. Balik terus cari lagu ni kt you tube . Aku dah letak pn lagu ni kt blog song aku. Tapi, aku nk juge pamerkan lirik nye kat sini . Macam kene je ngn ape yg aku alami sekarang :)


Nurul Ain lagi :)

 Langkah semakin hilang jejak..
 Di hembus angin duka..
 Kini tinggal samar bayangan..
 Tak bise lagi berdiri, tuk menatang cinte ini..
 Mengape harus ku sendiri tuk pertahan cinta yang berdarah ini..

 Hati masih merindu sedih..
 Walau hujan berapi membakar di bumi hatiku..
 Andainya putus katamu......
 Ingin pergi dariku, jangan kau menyesali..

 Segalanya akan aku tempuhi...
 Biarpun sejuta duri..
 Menikan bisa hatiku, menusuk pilu kalbuku..
 Akan aku teguh berdiri lagi..

 Biarkan lah diri ku sendiri hadapi kelukaan ini..
 Kan ku sambut, air mata ini
 Walaupn pedihnya tiada terperi..




~ Abadi Awadah ~