Enjoy Day With Pak usu n Mak usu :)

Ramli sarip dol. HAHA :p

Hi kawan2 yg awesome :) Masih belum terlambat rasenye nk wish salam aidiladha kt semue umat islam di seluruh malaysia. Aceh, macam 1 malaysia je yg bace blog ak nih . HAHA. Macam mane raye korang ? Aku biase2 je. Tahun ni agak sedih sebab tak dapat raye ngn mak, abah n adik2. Tak dapat makan masakn mak :'( . Tahun nie dieorang balik jb kampung atok sebelah abah. Aku dapat tahu last minit. So, tak prepare ape2. Konon nye, nk beraye kt rumah Piza jew. Tapi kebetulan mase baru sampai dari melake tuh, Pak Usu n Mak Usu ade. Memang kene pakse la balik umah atok . HAHA. Ingtkan bile balik umah atok, aku rase lagi down. Tapi sebaliknye. Tak sangke dierang lagi memahami aku sebenarnye. Mase sampai jer rumah atok. Atok terus peluk n ciom aku. Mase aku sampai, atok belum tidur lagi. 

Lepas tu, atok tibe2 tarik tangan aku. Atok pengang tangan aku. Dalam hati aku,*mesti atok nk cakap something*. Aku tanye atok, kenape atok ? Atok jawab, xde ape. Rindu kt aku. Dah lame aku tak balik sejak raye ari tu. Malam mase nk tido, atok ajak aku tido sebelah die. Aku baring sambil peluk atok :) Mase tu, atok terus tanye, aku oke ke tak ? Dalam hati aku * haaa, kn dah cakap, mesti nk tanye something* HAHA. Aku jawab, Oke jer tok sambil senyum2. *padehal mase tuh aku mmg nk nangis sebenarnye*. Atok pn cakap, tak ape lah. Atok tahu kau kuat. Tapi ayat atok yg maseh aku ingt n bermain2 kt fikiran aku,  "perempuan, orang tak tengok luaran. Bile ade kebaikakn dalam diri die, muke yg tak cantik pn orang yg thu menilai nampak cantek" Dan paling best atok kate, aku salah sorang darinyee. Terus meleleh air mate aku... Atok kate, orang yg tahu menilai tu, untuk aku. Cume tak tahu siape dn kt mane org tu. Atok suruh sabar, nanti atok pegi umrah, atok doakan aku :) Terime kasih atok . Sayanggg Atok !

Mak usu Cantek :)

Malam esoknye, Pak usu n Mak usu yg macam paham jew ape yg aku tengah rase sekarang, bawak aku pegi karoke. HAHA. Aku yg tak reti nyanyi tuh, macam konon2 la pegi karoke tuh. Cadangnye aku nk belanje diorang. Sampai sane, mak usu beriye2 x bagi. Die cakap klu nk belanje dierang, tunggu aku datang KL. HAHA. Sekali 4jam dok menyanyi dalam tuh. Pak usu jangan cakap la. Lepas die, die lagi yg nyanyi. HAHA. Dan macam konsert sejuta wajah dalam tuh . Bantai nyanyi lagi Zainton Sameon, Ziana Zain segale. HAHA. Pak Usu n Mak usu, pulak cakap. Aku ni anak buah favorite dierang. Ade keistimewaan dalam diri aku yang dierang suke. Dalam hati aku *yeke ? AKu rase tak de pn yg istimewe dalam diri aku* Banyak sangat yg dierang cakap yg cukup membukak kan mate aku sebenarnye. Dan aku tak boleh nk kongsikan kat sini. Biarlah menjadi simpanan buat diri aku sampai bile2 :) Terime kasih pak usu n mak usu :)
Nyanyi punye nyanyi samapai jam dh pukul 1. Ronde2 muar, pastuh terus gerak balik. Balik2 atok tak tido lagi tunggu kiteorang. Rupenye, atok buat kek. Perghhhhhhhhhhh sedap gile kot. Rugi sape yg tak rase. AHA.. Alhamdulillah, aku bersyukur Tuhan masih beri aku alasan untuk aku terus tersenyum :)