seratOs lime pulOh jute kali ! :)





Untuk kali ke seratus lime puluh jute,
Mereke tanyekan kau sOalan yang same .
' Eh, kenape kau masih mahukan die ? '
' Ape kau bute, ataw kau pure2 suke ? '
Di seratus lime puluh jute kali tu, kau tarik tangan aku, yg tengah buadd muke selambe ! Sambil ketawe, kau bilang 1 persatu .
 'Die mungkin bengis seperti singe, tapi die menagiss bile tengOk cite korea '
' Die keras bile bersuare, tapi die jujur ape adenye '
' Aku lebih kenal die '


Eh, dh seratOs lime pulOh kali aku pesan pade engkau.
Engkau dgn aku adew mungkin tak serasi .
Engkau sangat manis,aku pulak dawai besi !
Dan di setiap seratOs lime pulOh jutenye, aku semacam x percaye . Ape yg kau lihat pade aku ? Jujur saje dn katekan !
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkate ......
' Sayang mungkin baran tak kire mase, tapi sayang tahan kalau itu salah saye '
' Sayang mungkin keras kepale, tapi sayang manje bile kitee berdue '
' Saye kenal sayang saye '

                                      *     *      *




--------------> Ye, aku mungkin ganas seperti nage,
                      tapi bise nangis semate demi cinte ! damn !
                      Suare aku keras tak berbahase,
                      Sebab aku rimas gedik mengade-ngade !
                      Aku mudah baran tak semene,
                      tak boleh tahan angin cemburu bute !
                      Dan aku sengaje tunjuk keras kepale,
                      Sebab aku punyee manje, kau saje boleh rase.
                      Rahsie, kitee berdue !
                      Baju rOnyOk tak ape, asal pakai selese.
                      berkilau tak bermakne, kalau hati tak adew !