jOm cite pasal indie band ~!!


heeee ~ dah lame rase x menulis n menaip panjang2 kat blok nie....tibe2 jer rase nk bercakap pasal indie band...sebenarnye ak pn xtau nk cakap pasal nie sgt...cOz indie yg aku minat pOn juz HUJAN jer kOt ~ 2 pun sbb adew nOh.. aha !
aku gadOh ngn si die pasal indie nie la ~
haissshhh..sibOk nk jOin band la ape la ~
bile x bagi,kate xnk kasik suppOrt la..xnk sOkOng la ape la...tp bile fikir balik..cube kalau sekali2 try jOin minat kt indie band nie ~
mane tau,besttt ~
Dulu aku mmg benci gile kt band nie..mase zaman2 lagu pagi yang gelap..aha ~ aku anti sgt kOt lagu nie dulu ~
Tapi betul la kate pepatah , tak kenal make tak cinte an..an..an...
1st time tengOk video hujan kat muzik2..tengOk rambOt nOh hushhhhhhhhh ~!! terpesOne...
hahahahhaha..style beb...terOs minat kt HUJAN...
Sebenarnye..aku minat gak layan lagu2 indie nie..tp xnk tunjuk sgt kt si die 2 sbb sibOk nk ade band sendiri...bukan la xnk sokOng an..tpi x suke la die mnceburi bidang2 yg cmni ~!!
Tp kalu dah die minat sgt...ape bOleh buat..sOkOng aje la kan....tp still xnk tunjuk yg ak sOkOng ~hahahaha....
Ape2 pun xsalah kn sesekali kite sOkOng indie nie ~ asyik sOkOng kt lagu indOn jer..
ape salah sOkOng band budak2 kite sendiri kan..lgi pun Ok wht diorang ni..bOle cipte lgu sendiri ~
Huuuuu ~ aku tetap minat HUJAN...then hari nie pun cuace tegah hujan....hehehhehe....
hidup indie ~ shuttttttt...diam2 sudahhhh k !