Housemate :)

Suke Camere !
:p
Neng Nong Neng !
Ni lah housemate aku, merangkap mak tiri aku. HAHA. Name die Nana. Die selalu bebel sebab aku malas nk sapu rumah, kemas rumah, bilik aku sepah. :p. Ahhh, tu sume poyooo. HEHE. Cik Nana sekarang ni tengah berdarah manis sebab, bakal menamatkan zaman bujangnye pade 23/3/2013 ni. Alhamdulillah, sampai sudah seru dieorang. Hari nie die dh gerak ke kampung halamannye, Kelantan. Hari tu aku tanye Nana, tak berdebar ke nk jadi pengantin, sebab aku tengok die relax je. Die jawab mase tu, belum lagi. Tapi tadi, die bgtahu, hati die dh start berdebar. HAHA. Seronok kan ? Suasane nk kawen dierang turut aku rasekan sebab aku n En.Bf akan jadi pengapit dieorang. Nk amek berkat konon2nye. HAHA, poyo. Best2. Tak pernah lagi pergi Kelantan. Nanti boleh jenjalan sekali dengan En.Bf :)

hangout :)

Tunggu En Bf datang, nk pegi cari baju pengapit. HAHA. Excited !

p/s : Bile la dapat update entry pasal majlis sendiri ye. HAHA, Sabar. Insyaallah ade nanti :)