Pot pet pot pet jap !

Cube teke kat mane ~
Hi korang yg awesome :) Okey, super tired ! Dah balik gym. HAHA. *Bajet lepas ni boleh kurus* Baru lepas mandi, lepas solat. Alhamdulillah. Okeh, saje nk update entry untuk tunaikan janji pade korang n pade diri sendiri. Erm, tadi mase tengah karoke, mak call. Die sebut pasal seorang lelaki bername Asyraf. HAHA. Still ingt lagi tak cerpen aku ? Tajuknye "mak aku tak nak kawen" .Cerpen yg aku sendiri belum tahu ape kesudahannye. Cerpen tu agak berlainan dari kisah sebenar. Tapi, kalau korang nk tahu, cerpen tu di adaptasi dari kisah aku sendiri. Cume bezenye, aku tak pernah berjumpe sekalipun dengan jejake yg bername Asyraf tu walaupun dah 7 tahun die tunggu aku. HAHA. Oh men, aku tak pernah tahu, ade orang sanggup pendam perasaan die sebab nk tgok aku bahagie. 7 tahun...Lame kan ? Dan sampailah ke hari nie. Die tak pernah contack aku, tak pernah mesej aku, mungkin sebab die tahu, die sedar, dan die hormat keadaan aku. Tanpe aku sedari, aku sering di perhatikan. HAHA. *malunye* Dan mak aku, suruh aku go on dengan Aysraf. Mak, nanti la ea. Kiteorang jumpe pn tak pernah mak. Haishhhhhh....Macam mane ea ? HAHA. Nanti2 la aku fikir. Ya Allah. Sehari lagi. tak sabarnye aku nak pergi tempat tu !!!!!!!!!! Can't wait ! Tido tak lene dah sebab terbayang-bayang. HAHA. Sepatutnye, malam ni dh gerak balik kg tau, pastu esok dh boleh bershoping-shoping. Tapi, tak jadi pun sebeb esok kene keje sehari lagi :'( Kene pergi event kt tangkak. Selesai event, insyaallah terus gerak ke kampung. Lepas tunai tanggungjawab, baru aku boleh pegi dengan hati yg tenang, HEHE. Okeyla guys, rase macam nk pegi buat list, ape yg aku nk shoping nanti, dn keperluan2 untuk aku bercuti. Maklumlah, sorang2. Kene la lengkap kan ? Jumpe lagi kat next entry eh. Insyaallah. Aku dh sampai ke destinasi nanti, aku update lagi. Bye2. Gooddd Niteee pipoooooo !