Terime Kasih :')


Assalammualaikum..Baru berape hari aku meninggalkan entry aku. Tapi rasenye macam dh berbulan-bulan. Pade sape yang tunggu penghabisan cerpen aku, sorry sebab aku tak dapat habiskan cerite dalam mase terdekat ni. Lappy aku yg ade ni tak berape oke. Tunggu aku beli lappy baru tau. Isyaallah. Sabar ye. Aku akan habiskan jugak cerite tu. Terime kasih sebab follow blog aku :) Dengan name Allah, aku menaip entry kali ni dengan seribu macam jenis kekecewaan, kehampaan. Dengan name Allah, aku menaip entry kali ni, dengan rase yg putus ase. Dengan name Allah aku menaip entry kali ni dengan harapan Tuhan tutup segale pintu hati aku untuk mereke yg bagi aku perasaan yg cukup hebat ni. Sekali lagi aku menaip entry sambil mengesat air mate aku yg jatuhnye tak berhenti. Sengaje aku biarkan air mate tu jatuh. Sebab aku tak mampu nk tahan lagi. Makin hari, keadaan makin memakse untuk aku buat keputusan macam ni, dan hari ni adelah mase yang paling sesuai .Apebile segalenye mule berubah, apebile ungkapan "Maaf" selalu di ungkap untuk alasan yg same. Apabile peluang selalu di sie2 kan. Ape lagi yg mampu aku buat ? Setiap hri aku cari jawapan, kat mane silap aku ? Ape patut aku buat lagi ? Hampir sebelas bulan berlalu. Segale kisah suke dan duke hidup aku, cume kau tempat mengadu. Segale rase penat, letih bile aku balik kerje, cume kau tempat mengadu. Segale rase gembire, cume kau tempat aku berkongsi. Terime kasih atas segale2nye. Terime kasih sebab jadi tempat bermanje untuk aku. terime kasih sebab jadi tempat aku menangis, ketawe, gelak. Terime kasih sebab melayan segale kerenah aku selame ni. Walaupn aku tawu semuenye cukop membosankan . Terime kasih sebab sambut besday untuk aku, selalu dtg jumpe aku. Terime kasih sebab pernah buat aku bahagie. Terime kasih untuk semuenye.. Maafkan aku kalau segale perbuatan dn tutur kate aku banyak menyinggung perasaan kau selame ni. Maafkan aku kalau aku tak pernah menjadi yg terbaik. Dan maafkan aku andai ade janji yg tak sempat aku tunaikan. Maafkan aku sebab aku tak sempurne. Aku percaye pade "KARMA" buruk dan baik, biarlah di adili Maha Pencipte. Aku doakan kau bahagie dan aku habiskan cerite kite di sini.....