Open a new book :)


Selamat petang kawan-kawan yg awesome :) Aku lebih dewase hari nie. Aku lebih berani, lebih percaye, lebih yakin. Akulah Nurul Nadrah yg baru. Akhrnye, aku balik. Aku balik sebab, kat sini lah tempat aku, rezeki aku, mase depan aku. Pejam celik-pejam celik, aku hampir terlupe yg hari nie, dh masuk 1 muharam. Aku bertekad untuk bukak lembaran baru. Alhamdulillah, opis baru, baru siap aku cuci dengan Fiza :) kesian Fiza semalam aku tak de die mengemas sorang2 sampai demam hari nie.  Lepas aku lepaskan segale yg terbuku pade yg berkenaan, terase lege sekejap hati aku. Lapang fikiran aku. Hari ni, aku bebas dari segale rase yang gile2 punye tak best tuh. Aku tak nak fikir lagi. Aku tak nk di belenggu lagi. Aku nk bebas dari semue tuh. Hati aku lembut selagi perasaan benci belum bertandang. Tapi bile perasaan tuh Allah dh bagi kat aku, maka selamenye aku akan membenci. Semunye, dh aku tamatkan :) Aku nk kejar impian aku yg tertangguh selame ni. Segalenye yg aku impikan, cume Tuhan yg tahu betape menggunungnye impian aku. HAHA. Aku nk cari eset aku sendiri. Insyaallah, segalenye akan aku capai. Malam td sorang hambe Allah call aku. Lame aku bercakap dengan die. Sampai pukul 6pagi kot. HAHA, terus sembahyang subuh. Kekuatan dan semangat aku di sebut-sebut. Aku sekadar berkongsi. Segalnye aku lontarkan di blog aku. Tak sangke ade yg menjadikan entry aku, pembakar semangat korang. Terime kasih :) Aku call mak aku ucap selamat tahun baru. Die tanye aku azam tahun baru aku ape ? HAHA. Aku cakap "rahsie mak" ! sambil gelak-gelak. Mak aku kate. "eleh ! nk kahwin le tuh" HAHA. Ape bende ler mak, tak habis-habis kahwin. Last-last aku cakap " eh klu dh tak sabo bebeno, terime yo la mak sape-sape yg dtg meminang. Den x kisah der, tak ensem pn xpe. yang penting baik". HAHA, gelak besar mak aku. Die kate, "betul nih "? Aku jawab ye ! HAHA. Puas la hati dio tuh :p Mentang-mentang nk timang cucu lagi, berkobar plak hati dio suh den kawen. Ape pn ta boley la mak oi. HAHA.