Hello peeps !

Muke tak nk rentung plak kt sini un ? Redhoo yo la. dh keje :)
Wit Ezrin, Piza n Azlan the typewriter, kononsnye. HAHA 
Kiki nk makan ape ? kiki nk ayes kerim la mak long . HAHA. comel ! geram !
sedappnye mak longg !
Sayang Abah. Abah sporting !
klu chiken chop bg ler kt ude ngn adik ni. mkan banyak, tak jugek gemuk. jeles. HAHA.
Hello peeps :) I'm back from leaving my blog for a few days ! Times for shorty  updates :) Any of you out there that had been mising me ? *wink, shy shy * HAHA.  Eventually 3 days pass away after the last sad memory that I had. Well what to say is "CHILL LA" what comes around goes around. No big deal . Life  stills go on ! Facing different problem each day emotional, work, relationship, family, n bla bla bla all this are more than too much, for me to take a breath. You know its a quite big amount of craps to handle what to do ? " FACE IT AND SOLVE IT" *Sigh* . But I'm still solving every each problem that I'm facing. God bless me. I know you will. Amboi, sepiking pulak cik Nad kite nih . HAHA. Ingt tak reti ker ? huahua. Okey, today is my busy day ever ! *Pengsan* Dari pukul 6pagi td tak berhenti. Ni baru dapat tarik nafas lege sikit. Pukul 6.30 bersiap2 paking barang untuk ke Muar. Owh ! kampung halamanku. Jangan nk bersuke sangat. HAHA. Bukan balik sebab nk bersantai, tapi sebab keje okeh ! =.= . Aku ade event kt bukit gambir. Aku handle dengan Alvin sebab Terrence uruskan opis baru kt melake .Kelam kabut jugek aku. Kiteorang gerak dari melakelebih kurang pukul 6.45. Dan sampai Bukit gambir, kote metropolitan tu kire2 pukul 7.30 pagi. Sampai-sampai jer aku p cari lontong. HAHA. Jumpe. Tercapai jugek hajat nk makan lontong letak sambal tumis banyak2 ngn telur rebus. Sedap seh. Marbeles ! Dengan membawa sebanyak 7 orang team yg super duper hebat. HAHA. Alhamdulillah, semue berjalan lancar. Okeh, bile dh sampai kote metropolitan aku tuh, memang menginje la hati aku nk tengok wajah2 kesayangan aku. Rindu mak, abah, n adik2. Anak buah. HEHE. Aku terus bgtahu dierang aku ade kt situ. Tak sampai setengah jam, sampai la wajah2 kesayangan aku tuh :) Sempat belanje dieorang makan je. Sebab aku tengah keje. Tengah busy, tp curi mase kejap untuk diorang. Rindu sangat. Inilah sebahagian wajah-wajah yg sentiase menjadi pembakar semnagat aku. Aku tak cari hiburan lain untuk melupakan semue, cukuplah mereke :) Born me a brand new day a day better than yesterday :)