Aku Bukan Heroin :)

Aku masih membanting tulang :)


Dunie..Dunie..Dunie....
Ukrawi, kebendaan, Material, rupe yang cantek, materialisma..Korang pernah bertanye ape yg korang nk dalam hidup korang ? Nak bahagie atau nk di kelilingi wang ? Nak berusaha atau bergantung harap ? Aku nk pejam mate, dan cube fikirkan sesuatu yang jitu, yang padu, yang asal.  Aku nk fikir dan buat sesuatu yg menyuap jiwe aku, yang memberi makan pade jiwe aku. yang memberi makne pade hidup, yang memberi erti sebenar keberkatan. Aku nk itu :) Betul ke, cume kaye dari ertikate kebendaan mampu jadi tunjang kebahagiaan kite ? betul kite mampu bahagie n gembire dengan kenyataan ni ? Ade duit, cume dengan ade duit tanpe kaseh sayang, kite happy. Korang mampu ? Kalau ye, Alhamdulillah. Tapi bukan aku :)

Aku ade duit, tapi tak kaye :) Aku ade rupe, tapi tak secantik orang lain  :) Aku ade kerjaye tapi tak sehebat mane :) Aku ade perut, tapi tak tahu la cukup 6 pack ke tak. HAHA. 
Aku bukan lah heroin. Tapi tak kan adewnye superman kalau tak ade superwomen kan ? HAHA. Aku cume ade jiwe, yang tak definisi. Tak ade bentuk, tak ade warne dan tak ade jawapan. Tapi ade rase kasih sayang dan tanggungjawab :) Kite cume manusie. Aku sedar dan akur, ade kurang, ade cacat pade setiap gerak dan laku :)

Masih kau mahu menjadi kekasih aku ?


~ Abadi Awadah ~