Die, pengubat duke ~

Hi kawan2 yang awesome sgt2 !!!! Disebabkan kite masih dalam mood raye lagi, so x salah rasenye saye letak pic raye untuk entry kali nie. Hehehehe .Rase macam bayak jer nk story n share kt entry kali nie .Dari mane nk mule ek ? hahaha .
Apebile insan mule terjatuh dalam ujian hidup, kesusahan, keresahan, keperitan ,kezaliman dan segale rupe paras penderitaan, insan akan bertanye, apekah penarwarnye ? Dimanekah jalan keluar bagi semue kegelapan ini ? Bagaimane mungkin saye dapat keluar dari derite dan sengsare yang bersarang dlm jiwe dan peristiwe ? Dapat ke saye keluar dri kemelut ini ?

Namun, saye yakin segale rupe paras penderitaan yg kite alami, adelah 1 ujian untuk kebahagiaan yang bakal kite lalui nanti . Setiap orang berhak hidup bahagie kan ? Hati saye cukup terguris  dengn kate2 seOrang insan yang cukop saye kenal . Saye tahu ape yang saye buat . Dan saye bukan seperti yang 'beliau' sangke . Saye tidak sekeji itu . Dan rasenye, dengan kate2 yang di lemparkan itu, saye tidak mampu lagi memaafkanye . Bersyukur sangat2 saat ini, masih ade insan yg setie di sisi saye sekaligus mengubah hati saye, care saye berfikir, dan semangat saye. Rupenye masih ade insan lagi yang tahu menghargai saye .Gembire dengan keadaan dan situasi sekarang wlupn segale2nye masih terlalu awal.  Saye tak mahu buang mase lagi. Cukupla ape yang dh jadi sebelum nie .Saat ini, ye...'die' pengubat duke saye ~ dan 'die' berjaye membuke hati saye !!!!! Die mampu membuat saye tersenyum semule . Namun, biarlah mase yang menentukan segalenye . Thanks fOr everything Ahmad 'H' !!! 
"Saye berpesan pade diri, jangan tersalah beri HATI kepade insan yang tak sudi, pade insan yang tak menegerti, kerane sekali kite memberi, selamenye die di HATI .Sekali kite di lukai sampai bile2 tetap diingati .Pesan lagi pade diri, hati2 lah memberi HATI sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betape  tingginye nilai SEKEPINHG HATI. HATI dan perasaan ini hanye untuk yg menyintai dan menyayangi seikhlas hati !!!! "  


~Abadi Awadah~