aku VS si kOndi ~!!



MusOh Ketad aku ~!!

Huh ~!!! nie lar si kOndi merangkap musOh ketad aku !! KOwang mesti cm kenal kn ? Nie lar pelakOn utame cite kartun ICE AGE....aku curi pic nie kt fb bakal manager aku merangkap tuan si kOndi nie iaitu kak Shima !! aha ~ (jangan marak kak, nk pinjam die jap) Aku sendiri xtau kenape aku anti sgt ngn bende ni.

Sejak ari pertame jumpe bende nie, aku dah tak berkenan...TengOk la mate die yg BUNTANG 2...KUKU die yg panjang TERJUNTAI2 2 ~!Punye la fObia sampaikan sume bende yg berwarne hijau aku x suke !! cOz klu pandang mesti teringat kt si kOndi nie ! heeeeee.....Sebenarnye, kami dh lame terpisah..n aku ingt aku xkan jumpe die lagi lepas aku berjaye cederekan hidOng die smpal tertanggal...aha ~Tp ntah mcm mane bOleh jumpe balik ngn kOndi die..betOl2 panjang umor die...hahaha !Kawann2 lak memang suke sangat dengki aku...Aku sanggup memalukan diri aku depan Owg ramai asalkan si kOndi tak bersentOH ngn aku..Eeeee, aku geli sangat ngn bende nie....aha ! si kOndi mesti tengahhh tidO an skunk ! xnk la sebOt2..nnt die muncOl lak aiiii...susahhh dibuattt nye...Ok ! gOood nite si kOndi merangkap musOhhh ketaddd aku ! ahhh !